Най-популярната българска интернет марка АБВ е с обновено лого. Промяната е следствие от развитието на марката и услугите, които тя предлага, а графичното оформление се базира на проведени проучвания сред потребителите, съобщиха от компанията. С този редизайн екипът на АБВ отправя послание към потребителите си – марката расте, за да предлага все повече услуги, улесняващи дигиталния ден на всеки.
Обновеният знак е с по-изчистени форми, но са запазени основните контури, шрифт и цветове, като един от търсените ефекти е да се утвърди добре познатата на всички българи АБВ форма.
В новото лого са вплетени основните ценности на марката. То е леко и прагматично, за да се свързва с първата ценност – Леснота и има по-меки форми, за да се свързва с втората ценност – Удобство. Това са думите, с които потребителите на АБВ най-често характеризират продуктите.
В динамичното ежедневие на всеки човек е важно да има марка, позволяваща му да организира деня си лесно и удобно, като успоредно с това дава усещането за уют.
Допитаните потребители описват новия знак като  „стабилен“, „сигурен“, „ясен“, „изпъкващ“, „модерен“.
Това е поредната стъпка, която правим по пътя на прерастването ни в нещо повече от поща, каза Ева Мичева, бранд мениджър на АБВ. Преди около половин година променихме началната страница, за да помогнем на потребителите ни да организират по-добре ежедневието си. АБВ расте не само на години, но и като брой предлагани услуги и като потребители, допълни Мичева.
Тя напомни, че това е една от най-популярните български марки със 73% спонтанна познатост* и обясни, че логото се обновява, за да бъде адекватно на нарастналия брой удобства, които АБВ вече предлага.
След добавянето на файловия организатор DOX, позволяващ съхраняването и споделяне на големи файлове, бе създаден и АБВ уведомител за Firfеox и ускорители за Internet Explorer, които помагат да се споделя през АБВ бързо и лесно.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *