За да са конкурентоспособни, организациите трябва да реагират бързо на променящата се пазарна конюнктура, да предлагат нови продукти и възможности, да оперират ефикасно, да отговарят и надхвърлят очакванията на клиентите. Посрещането на тези предизвикателства налага използването на информационни и комуникационни технологии както за вътрешните дейности, така и за външните бизнес операциии. Това е свързано със значителни инвестиции за съвременно оборудване, обучение на специалисти и натрупване на познания и опит в сфери, които не се основно занимание на компаниите.
Моделът на възлагане на управлението на ИТ и комуникационна инфраструктура към специализирани доставчици позволява организациите да се съсредоточат върху основните бизнес процеси, като се възползват от предимствата на съвременни технологични решения.
Повече информация за събитието тук.