За да са конкурентоспособни, организациите трябва да реагират бързо на променящата се пазарна конюнктура, да предлагат нови продукти и възможности, да оперират ефикасно, да отговарят и надхвърлят очакванията на клиентите. Посрещането на тези предизвикателства налага използването на информационни и комуникационни технологии както за вътрешните дейности, така и за външните бизнес операциии. Това е свързано със значителни инвестиции за съвременно оборудване, обучение на специалисти и натрупване на познания и опит в сфери, които не се основно занимание на компаниите.

Моделът на възлагане на управлението на ИТ и комуникационна инфраструктура към специализирани доставчици позволява организациите да се съсредоточат върху основните бизнес процеси, като се възползват от предимствата на съвременни технологични решения. 

Повече информация за събитието тук.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *