Марковите парфюми продължават да са сред хитовете на онлайн продажбите

Парфюмите остават един от хитовете при онлайн продажбите през последните месеци и една от най-бързо растящите групи от стоки, продавани по интернет, съобщават запознати с електронната търговия у нас. Очакванията са тази тенденция да се запази и през новата година, научи още NewBusiness.bg от представители на този сектор.

Електронната търговия продължава да расте с бързи темпове като освен парфюмите, сред най-търсените типове стоки са още дрехите, козметиката и продуктите за дома, сочат данни на Националния статистически институт. Сходни са и анализите на Евростат, както и на някои браншови организации.

Една от интересните ниши, които печелят все повече почитатели в мрежата, е продажбата на маркови парфюми. Този тип продукти имат своите особености и се характеризират с аудитория, която цени времето си. Именно това е и причината те да се пазаруват все повече по интернет, което става много по-бързо и лесно.

Очаквам нарастване на търсенето на парфюми и свързани с тях стоки онлайн и обособяване на няколко сериозни играча в този сектор у нас“ – сподели представител на бранша пред наш журналист – „Сегментът на марковите парфюми се разви изключително много през последните години и е сред ритейл секторите, които най-бързо внедряват иновации. Това е и един от първите браншове, в които се появиха пълноценни онлайн магазини.“

Не на последно място електронната търговия позволява предлагането на качествени маркови парфюми на по-достъпна цена, поради факта, че при продажбите по интернет се спестяват редица оперативни разходи. Именно това, както и лекотата, с която става откриването и поръчването онлайн е сред основните предимства, станали причина за ръста на този технологичен бранш в Европа, както и в частност – в България.

Всичко това превръща онлайн магазина за парфюми в една добра възможност за стартиране на интернет бизнес. Още повече, че през последните години българските потребители вече са значително по-информирани в тази област, имат ясно изградени предпочитания и следят новите тенденции в сектора, още преди те да са дошли у нас. Очакванията са през 2016 г. по-широкото навлизане на електронните разплащания, както и редица нови маркетингови формати да засилят още повече този процес.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *