CreaShop решава три реални български бранд казуса

Програмата със събития на Marketing360.bg продължава с бранд експеримента CreaShop. На 19-ти май в шарената градина на Thievery Bar ще се представят три реални български бранд казуса. Петдесет представители на маркетинг и рекламата  ще участват в намирането на решения, а трима ментори с дългогодишен опит ще наставляват процеса по решаване на маркетинг проблемите.

Работата по трите казуса ще бъде придружена от професионалните комуникационни съвети на тримата ментори: Александрос Цицос, Co-managing Director in Publicis Consultants MSLGROUP, Младен Борисов, Head of Digital in Traincamp.me и Ваня Бабанин, PhD, Regional Coordinator of European Association of Communication Directors.

На всеки казус е отделен по час и половина. Менторите ще се постараят да поставят ясен план, по който да се градят решенията и стратегиите за всяка бранд задача. Първият бранд казус е свързан с рекламна агенция – как да се промотира по-добре, как да намери нови клиенти и с какво да задържи старите. Тя е от близо 9 години на пазара, прави малко под милион лева оборт на година и нейни клиенти са едни от най-разпознаваемите продукти и услуги у нас.

Втората компания стартира дейност през 2012 и днес можем да я определим като един от най-успешните български стартъпи. Последната част от CreaShop ще се фоксурира върху селф брандинга.

Повече за програмата е достъпна ТУК 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *