Как да стартираме бизнес без инвестиция?

“За да стартирате собствен онлайн бизнес не е задължително да започвате от нулата, инвестирайки в собствен сайт, който тепърва да разработвате и позиционирате” – това сподели Никола Романов – dropshipper, на eCommCongress – първия конгрес за онлайн търговия в България, който се проведе днес в Интер Ескпо Център – София.


На конгреса бяха засегнати ключови теми както за стартиращи търговци, така и за опитни специалисти. Лектори в панелите бяха дългогодишни специалисти в онлайн търговията и маркетинга като Спас Сливков – изпълнителен директор OLX.bg, с тема „Продажби онлайн с минимална инвестиция“; Георги Мирчев – създател на Summer Card, с тема „Еволюцията при е-магазините от 0 до 10 млн. лв. оборот“; Стефан Чорбанов – Project manager Stenik Group с тема „Предимствата на собствени платформи за онлайн магазини“; Георги Христулев – основател Web Direct с тема „E-mail маркетинг като инструмент за привличане и задържане на клиенти“. Василена Вълчанова – маркетинг мениджър Ozone.bg, говори за  доверието на потребителите като най-важният капитал в електронната търговия, а Огнян Младенов – SEO експерт SEOM, за оптимизация за търсачки. Иван Бъчваров – главен секретар КЗП, разказа подробности около задълженията на търговците при продажба от разстояние, а темата на Огнян Лахчев – мениджър пазари eMAG.bg, беше Omnichannel Retail. Като естествено допълнение на всичко казано до момента дойде лекцията на Станимира Иванова – CRM консултант, относно CRM системите за оптимизация на бизнеса.


Голям фурор предизвика Никола Романов – Dropshipper, който разказа в подробности на публиката как да правим пари от eBay и Amazon без инвестиция на пари нито за сайт, нито за маркетинг и реклама. Като черешката на тортата Ева Вучева – регионален директор Fashion Days Group, обобщи добрите практики за онлайн търговия при навлизане на чужди пазари.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *