Рекламните агенции ще свързват хора чрез брандове, а не хора с брандове

На 05 март в Интер експо център се проведе конференцията 2015 Marketing Trends: Europe vs CEE. Основните изводи от дискусиите и презентациите на лекторите са: телевизията остава царица сред медиите в България; ще таргетираме потребители по емоцията, а не само по демография и доходи; програматик адвертайзинг е по-достъпен и за неспециалисти; храните на 2015 следват две тенденции „LESS is MORE & MORE is MORE”; рекламните агенции ще свързват хора чрез брандове, а не хора с брандове.

Радослав Благоев от Blagoev Agency разкри тайната на таргертирането на потребителите по тип цвят, който отразява емоционалните им търсения и разсмя публиката с примери от практиката, които изобщо не работят.

Ивайло Нецов от Fox International Channels прожектира поредица от видеа, които вдъхновиха гостите на конференцията и ги накараха да мислят извън установените 30-сек форми на телевизионна реклама. Той очерта бъдещето на видеото и телевизията като от фантастичен филм, но изглежда няма да е далеч времето, в което ще се случи, предвид напредъка на дигиталните технологии по света.

Роб Уебстър от Crimtan London отчете тенденции от Лондон в сферата на програматик адвертайзинг и за аудиторията стана ясно, че е ефективно и не чак толкова сложно да включват такива кампнии в рекламния си микс.

Йорданка Данова от Nestle изложи основните световни тенденции в храните и храненето по света, като постави фокус върху България. Какво искат нашите потребители, кои възрастови групи са готови да плащат повече за здравословна храна и какво означава 30% по-малко захар в храната.

Николай Ванчев от Publicis Sofia сложи интересен край на конференцията с извода, че рекламните агенции през 2015 ще се обединят да свързват хора с хората посредством брандовете, а не бранда да придърпва хората към себе си. Той постави интересно предизвикателство пред гостите, които трябваше да измислят ново приложение на вече установен бранд, но изглежда не беше никак лесно, защото само един се осмели да участва.

В края на събитието Ради от Маркетинг360 прикани присъстващите да гласуват за НАЙ-ИНТЕРЕСЕН лектор. Избран беше Радослав Благоев, който ще води първата съботна практическа бизнес закуска до края на месец март. Само с два гласа по-малко Ивайло Нецов беше нареден на второ място.

Двама от посетителите на събитието спечелиха безплатно участие в закуската с Радослав, а останалите ще могат да си купят билети още другата седмица, тъй като местата са ограничени до 28.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *