Twitter и IBM (NYSE: IBM) обявиха, че сключват партньорство с цел да помогнат на бизнеса и институциите да подобрят начина на взаимодействие с потребителите, анализирането на пазара и съответно процесите на взимане на решения. Партньорството обединява информация от цял свят, публикувана в Twitter заедно с облачни технологии за анализ, платформи и консултантски услуги на IBM.
IBM планира да предложи на Twitter данни, които са част от облачни услуги като платформата IBM Watson Analytics за бизнес потребители, както и облачна услуга за разработчиците на приложения. Предприемачи и софтуерни разработчици също ще могат да интегрират информация от Twitter в новите облачни услуги, които да развиват на базата на IBM Watson Developer Cloud или IBM Bluemix.
Нови решения за обработване на големи обеми данни за предприятия
IBM и Twitter ще предоставят приложения за бизнеса, които ще помогнат за подобряване на процеса на взимане на бизнес решения в различните индустрии. Първото общо решение ще интегрира информация от Twitter с платформата IBM Experience One за ангажиране на потребители. Благодарение на този продукт търговци и маркетинг специалисти ще могат да следят поведението на потребителите и да ги ангажират по-ефективно.
Специализирано консултиране за бизнеса
IBM и Twitter ще си партнират, за да доставят уникални решения за банковия сектор, търговияте на дребно, потребителските стоки, туризма и транспортните услуги. Партньорството ще разчита на уменията на десетки хиляди консултанти на IBM Global Business Services.
„Twitter предоставя нови мощни очила, през които да погледнем на света. Twitter е едновременно платформа, която обединява стотици милиони потребители и бизнес професионалисти, както заедно с това показва тенденции.“, казва Джини Ромети, Президент и Изпълнителен директор на IBM. „Това партньорство, базирано на водещи облачни платформи за анализ на IBM ще помогне на нашите клиенти подобрят бизнес решенията си с информация от напълно нов клас. Това е най-новият пример за това как IBM променя начина, по който се прави бизнес“.
„Когато става въпрос за трансформиране на предприятия, IBM е eдин безспорен глобален лидер, позволяващ на компаниите да се възползват от новите технологии и платформи.“ казва Дик Костоло, Главен изпълнителен директор на Twitter. „Това важно партньорство с IBM ще промени начина, по който бизнесът взима решения– от идентифицирането на нови пазарни възможности до по-доброто ангажиране на клиенти, партньори и служители.“
IBM притежава най-голямото в света портфолио от консултантски услуги в сферата на Big Data и аналитичните технологии, базирано на над 40 000 проекти за клиенти. Това портфолио обхваща изследователска и развойна дейност, решения, софтуер и хардуер, както и повече от 15 000 консултанти, 4000 патента за аналитики, 6000 бизнес партньори и 400 математици на IBM, които помагат на клиeнтите да ползват big data, за да трансформират своите организации.
Повече информация за партньорството е достъпна ТУК.