Българската софтуерна компания ERP.BG представи новата си софтуерна система за управление на взаимоотношенията с клиентите Cloud Office CRM. Това стана на провелата се вчера шеста CRM конференция MySuccess, в която взеха участие представители на големи български предприятия, ИТ експерти и медии. Новата „облачна“ система Cloud Office CRM, която ще бъде достъпно за клиенти от началото на следващата година, включва всички функционалности на CRM (Customer Relationship Management) модула към системата за управление на бизнеса EnterpriseOne на ERP.BG и е изцяло онлайн базирана. Тя е насочена към малките и микро фирми в България.
„Създадохме Cloud Office CRM с цел да позволим на малките български фирми да използват пълноценно най-новите технологии за управление на взаимоотношенията с клиентите, конкурирайки се по-успешно с големите компании на пазара. Точно затова взехме решение да предложим към новата система като бонус и пълноценно решение за обединени комуникации, което ще повиши значително ефективността на малкия бизнес“ – посочва Иван Аржентински, управляващ партньор на ERP.BG.
Използването на Cloud Office CRM ще позволи на фирмите лесно да добавят други функционалности, когато бизнесът им се разшири и да получат пълноценна ERP (Enterprise Resource Planning) с минимални ресурси и усилия. Добавянето напълно безплатно на модул за обединени комуникации от своя страна ще даде на предприемачите пълна свобода при използването на CRM системата през мобилни устройства, създавайки един своеобразен виртуален офис, в който информационните и комуникационни услуги са в облака. Служителите могат пълноценно да оптимизират своите отношения с клиенти, партньори и доставчици, да организират в движение своите задачи, да издават фактури на място при клиента, както и да извършват продажби в движение.
В рамките на конференцията MySuccess софтуерната компания представи и своя многоплатформен интерфейс за създаване на приложения (API – Application Programming Interface). Чрез него партньори на ERP.BG могат лесно да разработват софтуер, който е напълно интегриран с продуктите на компанията. Иван Аржентински представи пред аудиторията и две от първите партньорски приложения – уеб продуктов каталог, който позволява интеграция на системата за управление на бизнеса EnterpriseOne с онлайн магазини и премахва нуждата от тяхната администрация, както и Mobile Seller за мобилни продажби. Той представлява мобилно приложение за платформата Android, което превръща смартфона или таблета в пълноценно устройство за мобилни продажби, с което могат да се извършват ex-van продажби, събиране на поръчки и поддържа до 400 000 продукта.
Сред акцентите в презентацията на ERP.BG беше и услугата „хостинг на ERP система“, която позволява на клиентите да използват изцяло онлайн продуктите на компанията. Този подход има редица предимства, включително много по-ниски разходи, премахване на капиталовите разходи за сървърно оборудване, лицензи, прилежаща инфраструктура и заплати за ИТ специалисти, много по-висока степен на сигурност и надеждност, както и по-голяма гъвкавост при добавянето или премахване на работни места. Почти всички нови клиенти на ERP.BG използват хостнати от компанията бизнес софтуерни решения, а някои от старите клиенти също се насочват към този вариант.