Търси се най-добрата комуникационна стратегия на платформата „Brewing a Better Future“

Компания Загорка в партньорство с Университета по финанси, бизнес и предприемачество ВУЗФ предоставят съвместно пълна стипендия за магистратурата по Реклама на участника с разработена най-добра комуникационна стратегия на платформата „Brewing a Better Future“, съобщава образователният сайт Uchi.bg.

„Brewing a Better Future“ е стратегията на „Загорка“ АД за устойчиво развитие на бизнеса, обществото и планетата. Разработена съвместно със заинтересованите страни, платформата за корпоративна социална отговорност на компания Загорка е фокусирана върху сферите, на които тя реално може да повлияе: вода, СО2, устойчиви ресурси и отговорна консумация.

„Платформата ни e част от дългогодишната визия на копмания Загорка да бъде най-зеления и отговорен български пивовар и да въвежда вдъхновяващи иновации, които осигуряват лидерство на компанията на пазара и са още една причина потребителите да избират нашите марки. Голямото предизвикателство пред нас е чрез „зелените“ ни инициативи да достигаме до голям брой хора, като им показваме, че заедно може да създаваме по-добро бъдеще“, каза Нина Владимирова, Мениджър Правни въпроси и корпоративни връзки в „Загорка“ АД. „За да бъдем по-успешни в постигането на нашите цели, отправяме предизвикателство към младите хора в страната за разработване на интегрирана комуникационна стратегия на платформата ни „Brewing a Better Future“. Вярваме, че именно младото и амбициозно поколение специалисти ще се справи със задачата, а ние ще помогнем на най-добрия от тях да се развива чрез обучението във ВУЗФ“, допълниха още от компанията.

Магистратура Реклама, иновативен маркетинг и бранд мениджмънт е разработена съвместно с ВУЗФ и рекламна агенция Saatchi&Saatchi. Програмата на магистратурата се отличава с цялостен и последователен подход при предаването на знания и фокус върху основни професионални умения, които са важни за бъдещото развитие на студентите в тази сфера. Учебните планове покриват целия процес на създаване на един продукт и неговия живот, като всеки следващ надгражда знанията и разбиранията за процесите в маркетинга.

Програмата е предназначена за млади специалисти по комуникации или икономика, които искат да работят в рекламна агенция или маркетинг отдел на компания, както и за предприемачи с идеи за собствен бизнес. Основната част от лекторите работят в сферата на маркетинга и комуникациите и имат богат опит както в реализацията на успешни продукти и управлението и развитието на хора, така и в преподаването като хабилитирани преподаватели и доктори.

Повече информация за програмата е достъпна ТУК.

Още по темата: Интерактивна дискусия INNOVATION TALKS надниква отвъд границите на иновациите и предприемачеството

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *