Запазваме час за фризьор през мобилния телефон

Увеличава се броят на българите, които си запазват час за фризьор през своя мобилен телефон или таблет. Това става ясно от проучване на новата българска платформа Regico, която позволява лесно взаимодействие на малките бизнеси с техните клиенти през смартфона. Тя е достъпна за потребители на мобилните платформи Android и iOS* от май, тази година и вече са известни данните за използването й през първото тримесечие от нейното съществуване. Предстои разработката на версия на Regico за Windows Phone. Според данните за първите три месеца, най-използвани през мобилната платформа са фризьорските услуги, следвани от бонусите в заведения, както и масажите.

Както съобщава технологичният сайт Pixelmedia.bg, Regico е българска разработка, създадена от едноименната фирма Реджико ЕАД. Платформата обединява функциите на пълноценна CRM (Customer Relationship Management) система с удобно мобилно приложение. С него потребителите могат да създават списък с любимите си обекти – заведения, фризьори, масажисти, фитнес центрове и др., да си поръчват техните услуги и продукти направо през телефона и да получава различни отстъпки и бонуси. Това улеснява значително процеса и подобрява обслужването на клиентите. На самите малки бизнеси Regico позволява да автоматизират отношенията с клиентите си, да получават автоматично резервации и поръчки, които веднага стават видими в календара на системата, да привличат нови клиенти и да взаимодействат с тях много по-пълноценно. За сега платформата е достъпна само на български език и може да се използва през телефон, таблет или компютър.

В основата на Regico стоят три услуги: резервации, бонуси и поръчки. Първите две от тях вече съществуват, а третата предстои да заработи скоро. Резервациите превръщат приложението в пълноценна безплатна онлайн резервационна система за всеки малък бизнес, която може да му добавя заявки автоматично или след потвърждение от негова страна. Бонусите позволяват създаването на собствена програма за лоялни клиенти, базирана на честотата на посещение от страна на клиента. Поръчките от своя страна ще позволят на клиентите да си поръчват през телефона желаните от тях продукти или храна и след това да ги получат на своя адрес или да си ги вземат в удобно за тях време от съответния обект.

„Създадохме Regico, защото сме убедени, че умните мобилни устройства не трябва да се използват самоцелно, а трябва наистина да ни улесняват и да подобряват начина ни на живот. С тази идея разработихме една платформа, която позволява буквално с три клика на екрана на смартфона да си поръчаме разнообразни локални услуги, както и да получаваме различни бонуси от любимите си заведения и търговски обекти“ – споделя Росен Русинов, изпълнителен директор на Реджико ЕАД. „Първите отзиви за Regico са много позитивни и ни обнадеждават, че много скоро можем да променим начина, по който българите си запазват час при фризьор, масажист или в любим ресторант. Смятаме, че ще  улесним поръчването и купуването на храна и продукти и въобще ще свържем малкия и среден бизнес с неговите клиенти по един лесен и удобен начин.“, допълва той.

* – Android, iOS и Windows Phone са запазени марки на съответните уважавани от нас компании. Тези компании не са в партньорски отношения с Regico.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *