Българската технологична компания Infozone спечели първата награда във второто издание на конкурса за иновативни мобилни приложения UniCredit App Challenge 2.0, организиран от УниКредит Булбанк и Mobile Monday Sofia. Infozone взе участие в състезанието с приложението UniCredit Loyal & Specials – специална версия на разработения от стартиращата фирма мобилен софтуер Infozone, предлагащ услуги, базирани на местоположението. Финалният етап на надпреварата се проведе на 17 юни, когато участниците представиха своите продукти в рамките на 5 минутни презентации и отговориха на въпросите на организаторите и журито.
Infozone представлява безплатно приложение за телефони и таблети, което позволява на потребителите да виждат през своите устройства близките до тях търговски обекти, заведения, културни забележителности и др. Апликацията има интегрираната функция за разплащания, както и възможност клиентите направо да си поръчват услуги от заобикалящите ги обекти, да получават различни промоции и отстъпки, както и да плащат направо през приложението. Infozone работи във версии за мобилните платформи Android и iOS.
В конкурса компанията взе участие с модифицирана версия на своето приложение, наречена UniCredit Loyal & Specials. Тя беше избрана за победител благодарение на богатите си функционалности, които веднага могат да бъдат приложени за предлагане на повече стойност и удобство на клиентите на УниКредит Булбанк. Победителят в конкурса успя да убеди журито и организаторите в практичността на своята концепция и в бързината за интегриране на приложението в портфолиото от услуги на банката. Приложението дава достъп на потребителите на мобилни устройства до клонове на банката, банкомати, както и полезна информация за промоции, програми за лоялност и др.
Първото място в конкурса включва парична награда в размер на 4000 лв., осигурена от УниКредит Булбанк, възможност за пилотно тестване на приложението във финансовата институция, както и организирано еднодневно посещение за двама членове на екипа в UniCredit Innovation Lab, Милано, Италия. Там те ще имат възможност да се запознаят с най-иновативните проекти и разработки на една от най-големите и успешни банкови групи в Европа.
Това е второто издание на конкурса UniCredit App Challenge. Първото издание през 2013 г. обхващаше проекти на идейно и концептуално ниво, докато настоящият UniCredit App Challenge 2.0 изискваше кандидатите да представят разработено приложение.