Българската софтуерна компания Алое Ко съобщи, че създадената от нея ERP (Enterprise Resource Planning) система EnterpriseOne вече поддържа възможност за провеждане на фиксирани разговори направо през таблета. Потребителите на софтуера могат да провеждат в движение изходящи обажданията от своите офисни телефонни номера, с няколко клика на дисплея на своя таблет, както и да бъдат търсени на служебните си телефони, докато са в движение. При това, когато получават входящо позвъняване, на дисплея на мобилното им устройство веднага се отваря прозорец с подробна информация за обаждащия се (стига такава да е въведена в ERP системата предварително). А след като са получили обаждане от клиент (и досието му автоматично се е отворило на екрана), потребителите могат с един клик да създадем поръчка, оферта, запитване или други документи, свързани с темата.

 

„Предимството на тази услуга е не само във възможността да се провеждат фиксирани телефонни разговори през таблети, а преди всичко в мощната интеграция между нашето ERP решение и софтуерните телефонни централи. На практика ние превръщаме таблета в подвижен колцентър, който дава достъп до досиетата на клиентите в момента на входящо или изходящо обаждане. Това позволява на клиентите, да работят пълноценно с фирмената система в движение – през своите мобилни устройства и телефонните разговори чудесно допълват цялостната функционалност на софтуера. Ние създадохме една система за управление на бизнеса, изцяло оптимизирана за работа с таблети, което ни дава възможност тепърва да разширяваме разнообразието от услуги, базирани на нея“ – заяви Иван Аржентински, управител на Алое Ко.

 

„Любопитно е, че мултитъч интерфейсите на новите мобилни устройства изглежда дават нов живот на идеята за интеграция между телефонните централи и бизнес софтуера, която съществува от години. Това променя изцяло представата за офисна среда и създава редица нови възможности за достъп до корпоративната информация и взаимодействие между екипите в движение. Днес вече не е достатъчно само да можеш да управляваш фирмените телефонни разговори в контекста на работата на ERP системата, а трябва да можеш да правиш това в движение, през своето клетъчно устройство“ – добави мениджърът.

 

Функцията за фиксирани разговори през мобилно устройство е напълно независима от това, какъв телеком оператор използват клиентите. Тя работи посредством софтуерно приложение, което свързва таблета с фирменото ERP решение, както и с офисната телефонна централа. За целта обаче централата трябва да поддържа разговори през интернет (VoIP – Voice over Internet Protocol). Новата функционалност е достъпна във версия 3.0 на ERP системата EnterpriseOne, която може лесно да се интегрира с VoIP – телефонни централи и освен това е единственото ERP решение у нас, изцяло оптимизирано за работа с мултитъч интерфейса на таблети и смартфони. Новата версия беше официално представена от Алое Ко през май, тази година.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *