Броят на корпоративните мобилни приложения се е увеличил от 100 000 на 200 000 през последните 12 месеца, но въпреки това едва 14% от този тип програми адресират „ключови нужди на компаниите“. Това се съобщава в проучване на компанията за пазарни анализи research2guidance.

 

Според документа, корпоративните приложения включват редица категории, сред които бизнес софтуер, корпоративни комуникации, социални приложения за бизнеса, финансови програми, новинарски приложения, както и такива, които управляват производителността.

 

Според авторите на изследването, днешните корпоративни приложения са само „върха на айсберга“ и предстои да се случат още много иновации в този сегмент – както по отношение на базовите корпоративни софтуерни системи, през офисните приложения, до обединените комуникации.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *