Сегментът на услуги, базирани на местоположението (LBS – Location Based Services) нараства с бързи темпове, появяват се все повече нови мобилни приложения, а гиганти като Google и Facebook навлизат сериозно в този сектор, заедно със стартиращи фирми като Foursquare.
Неочаквано за мнозина най-новият играч на LBS пазара се оказа алтернативната интернет тъсачка Wolfram Alpha, известна с това, че може да отговаря на запитвания на потребителите, следвайки логиката на техните въпроси. Използвайки тази възможност компанията вече предлага и отговори на въпроси от типа „Къде е най-близкият McDonald’s ресторант“ и др.
Новата опция, наречена „Точки на интерес“, за сега функционира предимно в САЩ, но предстои нейното разширяване в целия свят. Засега в базата има информация за 1300 компании. Ако търсачката може да отговори на въпроса, тя извежда също полезна информация като адрес и телефон на обекта.