Мобилната позиционираща услуга Foursquare обяви, че ще пусне платформа за интеграция на рекламни съобщения през юни. Това ще позволи на потребителите, когато зададат своето местоположенеи в системата, да виждат спонсорирани предложения в близост до себе си.

 

Освен това рекламите ще бъда таргетирани и според досегашните чекин – резултати на съответния потребител, т.е. – ще зависят от обектите, които той предпочита да посещава. Според данни на Foursquare, към момента 750 000 компании по света използват платформата, за да взаимодействат със своите клиенти.

 

Интерфейсът на новата система за реклама ще включва възможности, рекламодателят сам да управлява своето присъствие, да привлича нови клиенти, както и да запазва най-лоялните сред тях. До сега Foursquare си е пускал съвместни рекламни проекти с компании като American Express, Pepsi, H&M и др.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *