Напоследък франчайзите с хотдог колички и останалите вериги за бърза закуска се развиват с бързи темпове у нас. Има всякакви – от такива, позиционирани като част от Нюйоркската култура, дошла у нас, през такива за френска кухня, до дюнерджийници.
На този фон обаче липсва верига, която да предлага типична българска скара, салати и други традиционни у нас неща. Заведения с българска кухня има, но не и обекти тип „бърза закуска“ по улиците.
Една подобна франчайз верига би могла да спечели от комбинацията между желанието на българите да подкрепят традиционни български неща и все пак изградените навици у нас да се консумира от обекти за бърза закуска.
Препоръчително е подобен франчайз първо да съхрани търговската марка и всичко свързано с нея, след което да развие няколко обекта сам и може би след няколко месеца – да започне кампания по набиране на франчайзополучатели, подкрепена със силен маркетинг.