Компанията за виртуални офиси и гъвкави практики на работа Регус обяви регистрирането на милионния си клиент. Това е стартиращата фирма Innovative Database Solutions (IDS), която е наела гъвкаво работно пространство в бизнес центъра The Point of Inverness на Регус в Денвър, САЩ – един от 1200-та бизнес центъра на компанията в световен мащаб.

 

„Радвам се, че Регус достигна този важен момент в нашия стремеж да осигурим на компаниите по-интелигентни и по-продуктивни начини на работа. IDS е типичен представител на много малки предприятия, които ползват нашите услуги, за да си осигурят бързо и ценово-ефективно начало и разширяване на дейностите си, когато са готови за това“ – посочва Марк Диксън, главен изпълнителен директор на Регус.

 

За незапознатите, фирма Регус предлага набор от услуги от типа „виртуален офис“, които позволяват на всяка малка или стартираща фирма да получи представителност, възможност за провеждане на срещи и за гъвкава работа в екип, без да се налага да наема офис от традиционен тип. Според Диксън, привличането на един милион клиенти показва как революционната гъвкава организация на работата бързо се превръща в обичаен бизнес.

 

„Днес повече от един милиард души в глобален мащаб работят в движениe и разнообразието от алтернативни начини на работа във всички сфери на бизнеса продължава неизменно да нараства“ – добавя мениджърът.

 

Регус планира да своята мрежа от бизнес центрове със стотици нови обекти до декември 2012 г., с които да задоволи търсенето на предлаганите от тях гъвкави решения за работа, които позволяват да се работи навсякъде и по всяко време. В България броят на запитванията е нараснал с 95 % за 12 месеца.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *