Българската софтуерна компания Алое Ко анонсира новата версия на своята CRM система (Customer Relationships Management – система за управление на взаимоотношенията с клиентите). Пощата, календарът и задачите в нея ще бъдат интегрирани с Microsoft Exchange Server и Kerio Mail Server, както и с най-популярните мобилни операционни системи – iOS, Android и Windows Phone. Това ще позволи на служителите да виждат цялата важна за работата си информация през различни мобилни приложения за управление на задачите и пощата, както и да извършват или да виждат промени в реално време. Новата версия на CRM решението ще се предлага като част от версия 3.0 на системата за управление на бизнеса EnterpriseOne, разработена от Алое Ко, както и отделно от нея. Очаква се тя да бъде на пазара през май 2012 година.
„Смартфоните и таблетите промениха света на бизнеса през последните години и днес пускането на едно корпоративно софтуерно решение, интегрирано с Android и iOS, вече не е екзотика, а стандарт. Желанието на нашия екип беше в новата версия 3.0 на EnterpriseOne да използваме максимално възможностите на тези мобилни платформи. Тя дава на ръководителите една централизирана конзола за управление, която им позволява чрез съществуващите на телефоните на служителите мобилни приложения, да виждат и управляват в реално време своите човешки ресурси, да променят задачи или да добавят екипи с просто прехвърляне с мишката и много други функционалности. И всички тези промени се отразяват в стандартните приложения, използвани от служителите, без значение какво е тяхното мобилно устройство или операционна система“ – заяви Иван Аржентински, управител на Алое Ко.
Интеграцията включва възможности за асоцииране на всяка поща, задача или среща с определен контрагент и включване в досието му, съобразявайки се с неговите права за достъп, както и за двупосочно синхронизиране на бележките и статуси на задачите. Освен това в новата версия ще има и опция за прехвърляне на задачи между отговорници със синхронизиране в реално време на календарите им.