Консолидираните приходи от продажби за първите девет месеца на годината бележат ръст от 1 %, спрямо същия период на 2008 г., оповести лидерът на пазара на бутилирани води в България – Девин АД. Продажбите за периода януари – септември 2009 г. достигат 53,6 милиона лева.
От отчетите на Дружеството за третата четвърт на годината става ясно, че печалбата преди данъчно облагане възлиза на 2,8 милиона лева. Подобрен е и брутният марж, в сравнение със същия период на 2008 г.
„Първите девет месеца на годината бяха доста динамични за нашата компания. Въпреки сложната икономическа обстановка и спада на пазара с над 4 % (по данни на Асоциацията на производителите на безалкохолни напитки в България), успяхме да задържим продажбите на вода на нивото на предишната година и да работим по-активно по налагането на новите ни продукти”, каза Цветан Лъжански, главен изпълнителен директор на Девин АД.