Южнокорейският авиопревозвач Korean Air е решил да промени представата ни за пространството в самолетите и същевременно да създаде нови точки на продажба в тях. Компанията отвори тестово истински магазин в един от своите Airbus A380.
Витрините на необичайния търговски обект са до бизнес класата. Близо до носа на самолета пък ще има пълноценен бар. Като цяло той ще разполага с много по-малко седалки в сравнение с традиционните модели А380 – 407, вместо 525 броя при другите возила от този тип.
Самолетът е отлетял за първи път днес по линията „Сеул – Ню Йорк“, по която ще осъществява полетите си и в бъдеще. Целта на оригиналния му интериор е компанията да създаде нови източници на приходи, като едновременно с това позволи на своите по-богати клиенти да се почувстват по-удобно, откъсвайки се от традиционната атмосфера на седене с часове по седалките.