Българската софтуерна компания Mirchev Ideas пусна официално версия 3.0 на своята платформа за онлайн магазини Summer Cart. Новата версия беше предварително показана по време на нашумялото изложение WebIT преди 20 дни. Тя включва редица улеснения за крайните клиенти на електронните магазини, както и подобрени възможности за интеграция с други фирмени информационни системи.
В Summer Cart 3.0 са добавени продуктови класове и атрибути, което позволява по-доброто представяне на стоки с конкретни технически спецификации. Функцията осигурява допълнително удобство за клиентите, които вече могат да търсят и сравняват продуктите по зададени характеристики. Например, в онлайн магазин за мобилни телефони потребителите могат да открият за секунди всички апарати, които имат сензорен дисплей, Bluetooth, инфрачервен порт и GPRS. Освен това продуктите могат да бъдат сравнявани по техните характеристики. Удобство за клиентите осигурява и показването на свързани стоки – така те лесно могат да закупят различни аксесоари, например слушалки и калъф за новия си мобилен телефон, без да се налага да търсят допълнително в магазина. В новата версия на Summer Cart се поддържат и различни варианти на един продукт – опция, която разширява възможностите за продажба на дрехи, обувки и други стоки с богат избор от размери, цветове, номера и т.н.
Друга полезна новост във версия 3.0 са електронните бюлетини (newsletter), чрез които собствениците на онлайн магазини вече могат да известяват своите клиенти за различни новости и промоционални предложения. В платформата е добавена и възможност за RSS абонамент за новини. Подобрение в комуникацията с клиентите има и по отношение на обратната връзка – тези, които вече са направили покупки, ще получават не само потвърждение по електронната поща, но и пълните детайли на поръчката. В новата версия потребителите ще имат възможност да задават и множество адреси за доставка и плащане.
Една от най-интересните новости в Summer Cart 3.0 е лесната интеграция с различни ERP системи и складови програми, посредством вградения SOAP service интерфейс. Добавени са и нови платежни модули, включително за разплащания чрез eБорика, Транскарт, както и чрез световно известните платформи Moneybookers, ChronoPay, RBS Worldpay, Sage Pay и HSBC. Вече се поддържат и Google, Yahoo и Bing sitemaps, за по-добра индексация на магазина от търсещите машини.
“При разработката на третата версия на Summer Cart се ръководихме от идеята да предложим на онлайн търговците платформа с максимално много удобства за техните клиенти. Онлайн търговията е един от най-динамичните технологични браншове и с пускането на трета версия на Summer Cart за по-малко от година, ние целим да предложим на предприемачите една платформа, отразяваща най-новите тенденции в този бизнес“ – коментира Георги Мирчев, изпълнителен директор на фирма Mirchev Ideas – „При това всички нови функционалности няма да оскъпят продукта и той ще бъде достъпен на същата цена от 440 лв. без ДДС. Всички клиенти на Mirchev Ideas, закупили първата и втората версия на решението, които имат валиден пакет за
Google, Yahoo, Bing, Moneybookers, ChronoPay, RBS Worldpay, Sage Pay и HSBC са запазени търговски марки на съответните компании. Mirchev Ideas и Summer Cart не са свързани с или подкрепяни от тези компании.
Повече за Mirchev Ideas
Mirchev Ideas е водеща софтуерна фирма, която създава бизнес приложения по поръчка и системи за електронна търговия. Портфолиото на компанията включва над 600 проекта за клиенти от цял свят. Компанията е и създател на първото българско готово решение за онлайн магазини Summer Cart, което включва всичко, необходимо за стартирането на електронен магазин и се предлага на достъпна цена. С това решение търговците получават уебсайт с продуктов каталог, отстъпки, онлайн поръчки, кошница за пазаруване, административна област, вградена система за управление на съдържанието (CMS), многоезичност, поддръжка на 39 валути, както и интеграция с най-популярните системи за разплащане. Повече информация за Summer Cart е достъпна на адрес: http://www.summercart.bg/