Поколението Y – това наименование се наложи през последните години за хората, родени между 1980 г. и 1990 г. Тази група младежи, които вече се превръщат във важен фактор за развитието на фирмите, където работят, днес са обект на все повече проучвания. Те са много по-свободолюбиви, спонтанни във вземането на решения, непринудени в държанието си и директни в своите изказвания и все повече бизнес гурута, психолози и социолози се опитват да си отговорят, как това поколение ще повлияе на корпоративния живот.

Едно ново проучване на Colliers Internationa пък разглежда начина, по който поколението Y ще повлияе на офисното пространство и пазара на офис площи. Представата ни за офис ще става все по-гъвкава, личното пространство ще бъде от все по-голямо значение, а работата от разстояние все по-често ще бъде опция – това са някои от най-важните изводи от изследването. Навлизането на нови технологии за комуникация и сътрудничество, както и на алтернативните форми на заетост също ще имат все по-голямо значение.

Търсенето на офис площи като цяло намалява, на лице е нужда от по-голяма гъвкавост при управлението на офисното пространство, търсят се все повече имоти, отговарящи на стандартите за устойчиво строителство, нараства и нуждата от пространства за развлечение и почивка, става ясно още от доклада. Още една интересна тенденция е нарастващото търсене на центрове за данни, които все по-често се превръщат в алтернатива на създаването на собствено сървърно помещение.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *