НЕ ПРОПУСКАЙ
16 апр. 2025, ср

Глобалният пазар на мобилна реклама през 2011 г. ще се удвои, достигайки 3.3 млрд. щ. долара, става ясно от ново изследване на Gartner. Делът на мобилната реклама в общата структура на разходите за маркетиране на стоки и услуги ще продължи да бъде незначителен.

Все пак, според консултантската компания, този показател ще продължи да се увеличава през следващите години, достигайки 4% от общите рекламни разходи до 2015 г. (20.6 млрд. щ. долара). За сравнение през 2010 г. мобилната реклама заема по-малко от 0.5% от пазара.

Развитието на мобилната реклама, според Gartner, ще бъде свързано с увеличеното използване на смартфони и таблети, което ще продължава да бъде водеща тенденция през следващите години. Лидер на този пазар ще бъде САЩ, следван от Азиатско – тихоокеанския регион и Япония.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *