На адрес blog.rbb.bg Райфайзенбанк пуска собствен блог, който дава възможност на потребителите да получават отговори на своите въпроси относно банкови продукти и услуги. По този начин банката създава форум за пряк контакт с клиентите си и с другите интернет потребители с участието на свои експерти и като част от стратегията си за развиване на съвременни комуникационни форми.
“Корпоративният блог на банката, ще ни позволи да осъществим директен контакт с нашите клиенти, да им даваме бърза информация, а те в реално време ще могат да задават своите въпроси и да публикуват коментарите си”, каза Ваня Ирибаджакова, Началник отдел “Комуникации и корпоративен секретариат” на Райфайзенбанк. “Като модерна финансова институция, ние се насочваме към нови и съвременни средства за комуникация и търсим допълнителни канали за контакт с настоящите и бъдещите ни клиенти”, допълни тя.
В корпоративния блог на Райфайзенбанк blog.rbb.bg ще се публикуват анализи, описания на продукти и услуги, събития и новини, любопитна информация от банковия и финансов свят. В същото време, читателите му могат да публикуват своите коментари и въпроси в интерактивен формат, като експерти на банката ще дават навременна информация по поставените проблеми. Блогът на Райфайзен е с удобен и ориентиран към интернет потребителите дизайн, публикациите се подреждат по хронологичен ред, като са разделени по различни категории (продукти, събития, информация за компанията и др.), а клиентите могат да търсят информацията, която ги интересува, по етикетите на всяка статия.