На базата на проучване и анализ на франчайзите, опериращи по цял свят франчайзът SUBWAY бе избран от списание Entrepreneur в  класацията  Франчайз 500 за 2010 г. за глобален Франчайз № 1 измежду франчайзите, опериращи по целия свят.

Фред ДеЛука и Д-р Питър Бък отворили първия SUBWAY в град Бриджпорт, Кънектикът, САЩ, през лятото на 1965 г. По-късно компанията се регистрира под името Докторс Асошиейтед Инк. (Doctor’s Associated Inc.)

Франчайзът SUBWAY е най-голямата верига ресторанти за сандвичи в Северна Америка и уверено се движи към заемането на позицията на най-голямата верига ресторанти за сандвичи в света.

Много от клиентите на SUBWAY са станали собственици на франчайз, просто защото вярват в продукта.

SUBWAY франчайз притежава изключителна поддържаща структура и дългогодишен оперативен опит и не е изненадващо, че глобалният му растеж продължава да ускорява темпо. На базата на проучване и анализ на франчайзите, опериращи по цял свят, франчайзът SUBWAY беше избран в класацията Франчайз 500 за 2010 г. на списание Entrepreneur за глобален Франчайз № 1 измежду франчайзите, опериращи по целия свят. Целта в бизнеса на SUBWAY е да бъде верига ресторанти за сандвичи № 1 както в класацията на потребителите, така и според броя обекти на всеки пазар, който обслужва. През повечето години около 70% от  новите SUBWAY франчайзи се закупуват от съществуващите собственици.

Франчайзополучателят е отговорен за:

  • първоначалната франчайз такса  
  • намирането на място за обекта 
  • обновяване и подобряване на наетите помещения, ремонт и поддръжка в съответствие с договора ви за наем 
  • наемането на служители и управлението на ресторанта 
  • плащането на 8% лицензионна такса на компанията и такса във фонд “Реклама”

Компанията предоставя:

  • достъп до рецептите и работните системи
  • насоки относно проектирането на ресторантите и поръчването на оборудване
  • програма за обучение
  • ръководство за работа
  • представител на място при откриването
  • периодично оценяване и текущо съдействие


Преди откриване на ресторанта:

  •  Обучение

Заедно с упълномощения ви представител или мениджър ще участвате в нашата интензивна двуседмична програма.

  • Дизайн на ресторанта

Ще ви бъде предоставен  архитектурен план в съответствие със специфичното ви местоположение.

  • Избор на място

Ще ви помогнем с оценката на местоположението за вашия бизнес.

  • Поръчка на оборудване

Ще получите насоки относно поръчката на комплект оборудване със своевременна доставка.

 

След откриване на ресторанта:

 

  • Ръководство за работа

 

Подробното ръководство на SUBWAY® обхваща всички важни за управлението на бизнеса ви аспекти.

 

  •  Практическа подкрепа

 

Регионалният представител ще ви окаже помощ при стартиране на бизнеса и ще прави  текущи оценки на вашата дейност.

  • Услуги за франчайзополучателя

 

Координатор, който е на разстояние едно телефонно обаждане или и-мейл, ще бъде основното ви лице за контакти.

 

Проучване и развитие

Главният готвач, майсторите хлебари, специалистът по хранене и екипът за развитие на продуктите на SUBWAY® франчайз се стремят непрестанно да направят отличната ни храна още по-добра.

 

  • Непрекъснато обучение

 

Ще получавате редовно бюлетини, и-мейли и гласови съобщения, може да получите също така DVD-та и други допълнителни средства за обучение.

 

Производителност според местоположението

Като цяло, най-важните фактори за производителността са местоположението на франчайза и колко добре се управлява. Тъй като тези ключови фактори са неизвестни, компания Докторс Асошиейтс Инк. не може да предвиди вашите резултати. В действителност, за да се избегнат евентуални недоразумения, политиката на компанията е такава, че никой от служителите или агентите не може да ви даде прогнози за потенциални продажби, постъпления и рентабилност.

Можете да получите повече информация относно специфичния опит във франчайзинга от действащи франчайзополучатели, като информация за контакт с тях ще получите заедно с оповестителните документи, последващи – разписка и мнение от разглеждането на попълнения  формуляр за допълнителна информация.


Поддръжка

Franchise World Headquarters се гордее с отличната система за поддръжка, която е на разположение на франчайзополучателите на SUBWAY® . Осигурява ви се текуща поддръжка преди и след отварянето на ресторанта. Веднага, щом се присъедините към екипа на SUBWAY®, ще получите достъп до помощ за започването ви. Щом отворите ресторанта,  системите са на ваше разположение, за да ви помогнат да управлявате ефективно обекта си.


Хранете се с прясна и свежа храна, живейте природосъобразно

Веригата SUBWAY се стреми непрекъснато ресторантите SUBWAY® и експлоатационните процедури да бъдат по-отговорни в екологичен и социален план. Това се постига чрез управление на бизнеса по начин, създаващ печалба за франчайзополучателите, докато едновременно се намалява до минимум влиянието на бизнеса върху околната среда и се подобрява живота на клиентите на SUBWAY®, служители, франчайзополучатели, продавачи и глобални общности.

Знаехте ли, че…

Компания SUBWAY® работи по инициативи за устойчиво подобряване на цялата световна организация, фокусирайки се върху енергийната ефективност, рационалното използване на водата и природните ресурси и намаляване на отпадъците, продължавайки да се фокусира върху качеството и безопасността на храната.

Няколко примера за постиженията ни към настоящия момент включват:

Намаляване на количеството картон, използван за опаковане на продуктите ни. Запълвайки всяка опаковка с повече продукт, ще спестим над 400 тона картон годишно! Освен това ще използваме по-малко камиони за транспортиране на същия обем продукти.

Въведохме енергийно ефективно оборудване. Голям брой от ресторантите ни в Обединеното Кралство и Ирландия вече имат оборудване, което използва като охлаждащо вещество въглеводород и пести до 13% енергия повече от съществуващите продукти.

Главното управление на SUBWAY® продължава да работи с доставчици за подобряване на хранителното съдържание на  сервираната храна. 

От юни 2009 г. насам всички изкуствени транс-мазнини бяха премахнати от основните продукти, а в Обединеното Кралство и Ирландия намалихме съдържанието на сол във всички продукти средно с 33%. Нашият чай и кафе са също така сертифицирани от Рейнфорест Алайънс!

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *