Залозите винаги са били привлекателно занимание за мнозина. Комбинацията от възможност за лесна печалба и убеждението сред много хора у нас, че разбират много от футбол или друг спорт и могат да познават резултатите, гарантира постоянен приток от клиенти на фирмите, работещи в бранша. Затова и създаването на букмейкърски пункт е една добра опция за всички, които искат да печелят от залози, но не като ги правят те, а като се присъединят към най-голямата лицензирана букмейкърска къща у нас – Еврофутбол.
Компанията съществува от началото на 1993 г. , като още същата година стартира и първият си тираж в национален мащаб. Тя притежава лиценз за организиране на залагания върху резултати от спортни състезания, издаден от Държавната комисия по хазарта и непрекъснато инвестира в ново поколение технологии, с които предлага обслужване в реално време и разнообразни възможности за залог.
Еврофутбол е сред първите български компании, предлагащи възможност за развитие на дребния и семейния бизнес под нейната марка, чрез разкриването на букмейкърски пунктове.
За какво става въпрос?
Букмейкърът е човек, който приема залози върху резултати от спортни състезания, консултира и подпомага участниците при осъществяването на залога, а в определени случаи – изплаща и печалбите им. Букмейкърските пунктове са помещенията, в които букмейкърът извършва тази дейност. Един от приоритетите във фирмената стратегия на Еврофутбол е поддържането на качествена и ефективна букмейкърска мрежа в цялата страна. Всеки начинаещ предприемач има възможност да създаде собствен пункт, като част от тази мрежа, стига да отговаря на определени условия. Актуална информация за населените места, в които Еврофутбол набира нови букйемкъри, можете да намерите в раздел Букмейкъри, на сайта www.eurofootball.bg.
Как се открива букмейкърски пункт?
В Еврофутбол са разработили задължителна процедура и задъжителни изисквания за разкриване на букмейкърски пункт. Всеки такъв обект трябва да отговаря и на изискванията на Закона за хазарта. Най-често вие можете да откриете букмейкърски пункт, съчетавайки тази дейност с друг тип бизнес – например предлагане на храни и напитки, и др.
Основни параметри
Букмейкърът получава възнаграждение в размер на 6% от направените залози. Срещу това той осигурява и поддържа помещение, което отговаря на изискванията на Еврофутбол, като поема инвестициите в обзавеждането и оборудването му. Освен това букмейкърът заплаща разходите за рекламното оформление на обекта, по проект, изготвен от компанията за залози. Той заплаща и режийните разходи по издръжката на дейността, осигурява и управлява персонала, който трябва да извършва обслужването на клиентите, съгласно правилата на Еврофутбол.
Какво предлага Еврофутбол?
Компанията предоставя за ползване на букмейкъра търговската си марка, с което той се превръща в част от утвърдена и разпознавана от клиентите верига. Не е без значение и това, че притежава лиценз за организиране на игри от Държавната комисия по хазарта. Освен това Еврофутбол пердоставя безплатно цялата необходима техника – терминал и периферни устройства, за осъществяване на залози в реално време. Компанията предоставя (по-голямата част безплатно) също и всички консумативи за осъществяване на залозите на клиентите. Тя осигурява и телекомуникационната връзка за функциониране на системата. Друга важна подкрепа, която е от особено значение за начинаещи предприемачи, е националната реклама, включително организирането на кампании, телевизионни клипове и др. Еврофутбол разполага и с функционален сайт, който включва разнообразна информация, свързана с тематиката на залозите. Това означава, че откривайки букмейкърски пункт, на практика всеки начинаещ предприемач може да се възползва от национална видимост и маркетингови възможности, характерни само за големите корпорации.