Водещият търговски представител на GLOBUL, Internity, собственост на Авенир Телеком България, отчита за третото тримесечие на годината стабилни и постоянни приходи, съобщиха от компанията. Спрямо миналата година плащането на месечни сметки на GLOBUL през Internity се е увеличило с над 60 %. С тези резултати фирмата показва добре ориентирана политика към клиента, която дава положителни резултати и във времена на световна финансова криза.
„За поддържане нивото на приходите в условия на изострена икономическа обстановка разчитаме на перфектните разположения на магазините ни и големия човекопоток. Само през последния месец плащането на сметки на Globul през нас се е увеличило с 20%. Прекратяването на договора между Office 1 Super Store и мобилния оператор откри нови възможности за нас“, коментира Петър Петров, търговски Директор на компанията.
Към момента Авенир Телеком България има 86 магазина в цялата страна и 330 души служители. Предвид финансовите показатели, във фирмата не се предвиждат съкращения на персонала или затваряне на локации. Едно от основните пера в бюджета – за обучение на персонала, също ще остане непроменено и без намаляване на първоначално зададените стойности.