Hewlett-Packard България въвежда нова стратегия за дистрибуция на своите продукти за дома и домашния офис на потребителите в страната. Като част от нея компанията започва директна работа с две от най-големите вериги за битова, офис техника и IT продукти – Техномаркет и Технополис. Тази стъпка има за цел да отговори на променящите се нужди на потребителите от технологични продукти както за дома, така и за малкия офис, намиращ се в него, съобщиха от компанията.
Новата стратегия на HP е възприета след изчерпателно проучване на пазарната ситуация в технологичния сектор в страната. На базата на този анализ HP си поставя за цел да подобри лоялността на своите клиенти, като създаде условия за по-големи достъпност и избор и максимална удовлетвореност в ситуация на непрекъснато променящите се нужди на потребителите от продукти за техния дом и за малкия домашен офис.
“IT бизнесът е изключително важен за Технополис и HP като световен лидер в производството на IT продукти е дългогодишен стратегически наш партньор. Ще се радваме да разширим нашия съвместен бизнес, започвайки директна работа с HP”, каза Божидар Колев управляващ директор на Технополис.
„Благодарение на полезното и успешно сътрудничество с HP България, пазарът на предлаганите от тях във верига магазини Техномаркет стоки запазва своя дял през 2009 и 2010 година”, сподели Константин Бонев, IT продуктов мениджър на Техномаркет за България. „Компанията НР може да се похвали с много лоялни клиенти на марката, а фактът, че към момента работи по посока на потребителското търсене, нуждите и предоставянето на решения, сам по себе си показва, че НР в скоро време ще може да удовлетвори всички потребности на крайните потребители. Успехът им е сигурен”, допълни той.
С новата стратегия HP се стреми да постигне по-голям пазарен дял в сектора на потребителската техника, благодарение на:
•    Фокусиране върху изискванията на клиентите с цел предоставяне на най-подходящите компютърни решения за тях
•    Предлагане на конкурентна цена, качество, иновации и високо ниво на обслужване
За постигането на тези цели, HP развива и следва стратегията да предоставя все по-добри продукти, услуги и решения от най-високо качество, които да са полезни на крайните потребители за техните дом и домашен офис от една страна и да печелят тяхното уважение и лоялност, от друга. Първата стъпка в изпълнение на тази стратегия беше въвеждането на отделна продуктова линия – „Consumer”. Продуктите от тази група са съобразени максимално с нуждите на крайните потребители за техните домове и малките домашни офиси.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *