Coca-Cola за първи път остана извън топ 10 на водещите световни брандове, заради ориентирането на потребителите към по- здравословни напитки, съобщи Guardian.
Класацията на топ 500 -те световни бранда, изготвяна от консултантската компания Brand Finance, оглавява Google.
Финансовата оценка на Google възлиза на $44 млрд., изпреварваща тази на Microsoft, която възлиза на $42 млрд., докато Apple се нарежда на осмо място със своите $29.5 млрд.
Coca-Cola търпи изключително голям спад, подхлъзвайки се от трето на 16 място в класацията. Най- голямо движение надолу обаче регистрира  Nokia, чийто изпълнителен директор Стефан Елоп заяви, че компанията е като „горяща платформа”.
Топ 10 на най- големите световни брандове е:
1.    Google – $44 млрд.
2.    Microsoft – $42.80 млрд.
3.    Wal-Mart $36.22 млрд.
4.    IBM – $ 36.15 млрд. 
5.    Vodafone – $30.67 млрд.
6.    Bank of America $30.61 млрд.
7.    General Electric – $ 30.50 млрд.
8.    Apple – $29.54 млрд.
9.    Wells Fargo – $28.94 млрд.
10.    AT&T – $28.88 млрд.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *