Най-големият форум за дигиталната индустрия webit 2010, ще посрещне над 5000 посетители, десетки изложители и 80 топ лектори от цял свят. За изложението и част от конферентната програма, входът за посетителите е безплатен.
Сред лекторите тази година са вицепрезидентът на Facebook – Блейк Чендли, вицепрезидентът на BBC Том Баумън, вицепрезидентът на Google Admob Ръсел Бъкли, президенти, вицепрезиденти и директори на най-големите световни и регионални компании, сред които Yahoo!, eBay, Yandex, Grey, Monster и над 70 други.
webit е най-големият специализиран форум в Централна и Източна Европа, на който маркетинг и рекламните професионалисти могат да се запознаят с последните тенденции в сектора. В рамките на 3 дни основните теми ще бъдат рекламата и маркетингът в интернет, управлението на репутацията, маркетингът в социалните медии, успешните продажби в интернет, планирането и отчитането на ефективността на рекламата онлайн и много други. В два специални мастър класа през третия ден (29 октомври), Ранд Фишкин и Мартин Нюман ще преподават тънкостите на оптимизацията за търсещи машини, комуникацията в социалните медии и успешните продажби в интернет.
„Дигиталният маркетинг е маркетингът на 21 век. Над 50% от населението на България е онлайн, а в големите градове този процент достига до 65%. Ако една фирма не е активна онлайн, тя все едно не присъства на пазара за една не малка група потребители. За някой стоки и услуги можем спокойно да твърдим, че над 20% от потребителите им могат да бъдат достигнати основно онлайн. За всеки бизнес, особено в условия на криза, загубата на 20% клиенти би било сериозна заплаха“, заяви Пламен Русев преди откриването на събитието.
Webit се провежда от 27 до 29 октомври в НДК, София. Организатори са е е-Академия и Webit Ambassadors.