От 17 aвгуст 2010 г. българският доставчик на хостинг услуги СуперХостинг.БГ предлага шест месеца безплатен абонамент за онлайн системата за изпращане и управление на фактури INV.BG, за всеки клиент, използващ хостинг услугите на компанията. Промоцията е в рамките на ново партньорство между двете компании и от нея ще могат да се възползват както новите, така и съществуващите клиенти на СуперХостинг.БГ.
INV.BG е изцяло уеб базирана система за създаване, изпращане и управление на всички видове фактури. Основното нейно предимство е лесният и достъпен интерфейс, който може да бъде използван дори от хора, без задълбочени познания в сферата на технологиите и счетоводството. Платформата позволява издаване на фактури за 30 секунди, без значение къде се намира потребителят и по кое време иска да работи с INV.BG. Всичко, от което се нуждае, е компютър с Интернет връзка. Фактурите съответстват на всички законови изисквания, а PDF форматът ги прави лесни за отпечатване или изпращане по електронен път.
„Ключов елемент от политиката на СуперХостинг.БГ е да предлага не само качествени хостинг услуги, а и да ги съчетава с допълнителни предложения, оптимизиращи работата на нашите клиенти. Партньорството с INV.BG е част от тази политика и ще позволи на нашите бизнес клиенти да повишат своята ефективност и да спестят ценно време и средства, превръщайки издаването на фактури във формалност. Съвсем скоро предстои да предложим още услуги с добавена стойност за нашите клиенти“ – заяви Методи Дреновски, управител на СуперХостинг.БГ. Според него предлаганите от INV.BG услуги са чудесен пример за това, как миграцията на различни бизнес процеси онлайн може да оптимизира работата на фирмените екипи.
Системата на INV.BG позволява още електронно подписване и изпращане на фактура, с опция за автоматично известяване веднага щом клиентът я получи. Освен това корпоративната версия на системата дава възможност да подпишете и изпратите огромен брой фактури наведнъж. Друго важно предимство е възможността за създаване на фактури със специфичен корпоративен дизайн и лого върху тях. INV.BG предлага и специализирани решения напълно съобразени с корпоративната идентичност на фирмата. Освен това всички данни на клиента са двойно подсигурени чрез използване на криптография, а връзката е защитена със същото ниво на сигурност, както при онлайн банкирането.
Системата позволява и автоматизиран обмен на данни с най-популярните счетоводни програми на пазара. Потребителят може да въведе или да изтегли цялата си информация бързо и лесно, без да се налага въвеждане на ръка. Допълнително предимство е възможността за използване на собствен уеб адрес за достъп до фактурите. Чрез модула „Справки“ пък използващите системата могат да правят бързи справки по типове документи, за конкретен период от време или за определен клиент.
„Идеята за създаването на INV.BG дойде от това, че срещнахме проблем при издаването на голям брой фактури, изпращането им и връзката със счетоводителите. Затова направихме система, която да решава тези проблеми, както и да пести времето на хората, които я използват. Много сме доволни и от това, че нашите клиенти, а те са над 2000 фирми, спестяват не само време, но и пари от разпечатване и изпращане на фактурите. А може би най-важното е, че помагаме и на околната среда по този начин“ – заяви Богомил Павлов, основател на INV.BG.