„Това е съвсем нов продукт – на различна платформа, с различна концепция и визия, обясни Йордан Иванов, продуктов мениджър на АБВ. Новата поща е базирана на съвременните технологии и е съобразена със забързаното ежедневие на всеки от нас, предоставяйки ни възможност лесно и бързо да упрявляваме дигиталния си ден. Това беше водещо за екипа, когато разработихме много по-модерна и функционална версия на най-популярната българска интернет поща, каза още Иванов.
Новият по-бърз интерфейс напълно отговаря на световната тенденция все повече да се припокриват интернет продуктите и ежедневните приложения. За 4 месеца новата версия бе пусната тестово на повече от 20 000 души.
Хората ще могат да превключват между двете версии на пощата по всяко време. Новата версия не е задължителна. Всеки, който предпочита да ползва стандартната (стара) АБВ Поща, може да бъде спокоен, че екипът ще продължи да поддържа и развива и двете версии на продукта.
АБВ започна серия от промени и подобрения през миналата година и тяхно логично продължение е стартирането на изцяло нова версия.
АБВ е постоянно развиващ се виртуален дом, удобен, уютен и подреден и ние се стремим да предложим най-доброто на нашите потребители, каза Ева Мичева, бранд мениджър на марката. Тя допълни, че с над 3 100 000 активни акаунта предизвикателствата не са малко, но екипът е мотивиран да развива продукта в най-добрата посока.
В новата версия има опция за бърз преглед на съдържанието на писмата, който позволява да се прочете желано писмо само като се маркира и без да е нужно да се отваря. Навигацията е много по-лесна, като всеки може да се движи из пощата си максимално бързо. Има и автоматична проверка за новите писма, което улеснява потребителите и вече им не се налага да презареждат папката с входящи писма.
Нова е и Drag and Drop функцията (буквално „влачи и пусни”) – тя позволява да се маркира дадено писмо и със задържане бутона на мишката то да бъде „довлачено” в друга папка.