С 30% повече монитори са продали LG Electronics в България през 2009 г. в сравнение с предходната година, съобщиха от компанията. Корейският производител на електроника отчита над 20% пазарен дял, като с това си осигурява второ място на родния пазар.
„Тези резултати са голям успех за LG, тъй като пазарът на монитори се е свил с повече от 22% на годишна база, а IT секторът като цяло е сериозно засегнат от икономическата криза,” коментира Данко Иванов, Маркетинг мениджър „Бизнес решения” в LG България и добави „Смятаме, че ръстът от 60% на пазарния ни дял в локален план се дължи основно на два фактора: добро познаване на нуждите на потребителите, както и отлично гаранционно обслужване.”
Изгорелите пиксели на LCD мониторите са един от най-често срещаните проблеми при гаранционно обслужване. Това сочи проучване сред потребителите на IT продукти, проведено от корейската компания у нас. При LG броят на изгорели пиксели е изключително нисък – наблюдава се само в 0,6% от продуктите. Като допълнителна гаранция обаче от 1-ви април компанията стартира и специалната Zero pixel политика, при която всеки потребител може да замени закупения монитор дори при един изгорял пиксел до 72 часа след покупката. Това надвишава значително изискванията на световните стандарти ISO, които се прилагат от всички производители.
Наблюденията върху потребителските нагласи показват още, че българите се интересуват от монитори с все по-голям размер. Новата линия LED LCD монитори E50, която е на родния пазар от април, отговаря на тези тенденции, като включва два 22-инчови и два 23-инчови модела. Според анализа на компанията именно 22-инчовите монитори са сред най-популярните в България, като започват да изместват традиционните 19-инчови лидери. През последната година все по-често се търсят и по-големите 23 и 27-инчови модели.
LG отчита, че при покупка клиентите се интересуват най-вече от качеството на изображението, както и от намаляване на натоварването върху очите при дълга работа, като LED технологията на мониторите E50 осигурява и двете.
„Енергоспестяващите качества на LED дисплеите все още не са основен приоритет за българските потребители, но темата с намалената консумация на електроенергия ще става все по-актуална през следващите години. Затова не е за пренебрегване фактът, че E50 спестяват до 45% от електроенергията при работа. Това допринася както за опазването на природата, така и за намаляване на сметките за ток, което е особено важно във време на криза,” обясняват още от LG България.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *