“Привличане на клиенти” е практически насочено издание, което предава опита на автора и други успешни бизнесмени
През последните години все повече българи стартират собствен бизнес, а новите дигитални платформи и инструменти направиха това още по-лесно. Други от години развиват своите малки фирми и полагат сериозни усилия за да ги направят по-успешни. Въпреки упоритата работа обаче, много от дружествата продължават да нямат достатъчно клиенти или са претоварени от ангажименти, но бизнесът им не напредва.
Наскоро на пазара у нас излезе книга, която адресира именно тези проблеми и която помага на собствениците на малък бизнес да реализират ръст в продажбите си при това за време, което преди са считали за невъзможно. Изданието се нарича “Привличане на клиенти” и представлява подробно ръководство по маркетинг и продажби, предназначено специално за стартъпи и малки фирми. Негов автор е менторът и бизнес коуч Александър Николов, който е и създател на BG 3x системата за бизнес растеж.
За разлика от много други издания по темата новата книга не само предлага ценни съвети, а разкрива и конкретни методи и техники за постигане на растеж, събрани от опита на автора и неговите клиенти. С други думи “Привличане на клиенти” е практическо ръководство, което предоставя на собствениците на малък бизнес не само знания, а и инструменти за тяхното прилагане.
“Книгата е точно това, което можете да очаквате от Александър Николов. А именно много конкретика, структура и приложимост в реалния бизнес. В свят, пълен с празни по съдържание книги, той ви превежда, стъпка по стъпка, през процес, който реално ще промени вашия бизнес. Ако ви трябва инструмент, който ще бъде вашия магнит за клиенти – разтворете тези страници и прилагайте“ – съветва Ивайло Кунев, корпоративен обучител и автор на “Лидерите: забравените истории на България” и “Stretch: цялостна система за баланс в живота”.
Александър Николов, от своя страна, уверява, че след като прочетат книгата му, предприемачите ще разполагат с ценни знания и инструменти, които ще им помогнат да преобразят бизнеса си. “Ще разберете значимостта от работата с идеалния клиент и ще научите как да го определите. Ще бъдете в състояние да създадете мощно маркетингово послание, което ще привлече вниманието на желания от вас клиент” – допълва още авторът на “Привличане на клиенти”.
Освен това, книгата ще покаже на своите читатели как да увеличат обхвата си и да достигнат до 10 – 15 пъти повече потенциални клиенти, които конкурентите им дори не са разгледали. Ще получат план за активиране на допълнителни маркетингови канали, които ще им помогнат да достигнат до още повече потенциални клиенти.
Книгата представя и седемте стъпки за ефективни продажби, както и умения за създаване на връзка с клиента, за разбиране на неговите нужди и убеждаването му в предимствата на конкретен продукт или услуга. Не на последно място, читателите ще научат как да завършват успешно търговските си срещи и да превръщат потенциалните си клиенти в реални.
“Привличане на клиенти” от Александър Николов вече може да бъде открита в големите книжарници в България, както и на адрес:
https://doubleyourbusiness.bg/privlichane-na-klienti-aleksandar-nikolov/
Кой е авторът?
Александър Николов е бизнес коуч и ментор с над 12-годишен опит. Чрез създадената от него BG 3x система той помага на стотици бизнеси да постигат ръст за рекордно кратко време. Александър е автор и на книгите „Бизнес растеж“ и „Нагласа за резултати“.