Търсенето започва, когато потребител въведе дума или фраза в търсачката. Търсачките използват ключови думи, за да разберат намерението на търсещия или това, което търсещият всъщност се надява да намери.
Изследването на ключови думи помага на маркетинговите специалисти да разберат какво търсят потребителите, какви думи използват за това и кои от тези ключови думи насочват трафика и бизнеса към вашия уебсайт. Дигитална агенция „Уебстейшън“ ООД има богат опит в оптимизация на уебсайтове и ще ви помогне за избора на ключовите думи, които ще ви донесат повече клиенти и добри позиции. Намират се в гр.София, бул.Драган Цанков 36, в Интерпред.
Има три основни типа ключови думи:
1. Ключови думи с къса опашка. Тези ключови думи може да имат висока стойност за търсене, но е трудно да се разбере какво наистина искат потребителите от тези ключови думи
2. Ключови думи с дълга опашка: Те имат три или повече думи, по-специфични са и често са по-малко конкурентни от късите опашки. Ключови думи за латентно семантично индексиране: Ключови думи, които предоставят контекстна информация на търсачките.
Ефективен проект и стратегия за изследване на ключови думи комбинира тези три вида ключови думи, като ги изгражда в структурата и съдържанието на сайта, за да помогне на сайта да се класира в SERP.
Но как да разберете кои ключови думи са правилните за насочване? Изследване на ключови думи за една добра оптимизация на сайтове и онлайн магазини.
Основи на изследването на ключови думи
· Генерирайте списък с потенциални ключови думи с помощта на Google Autofill и свързани търсения.
· Използвайте инструментите за изследване, за да намерите нови ключови думи, които може да не са ви хрумнали.
· Проверете към какви ключови думи е насочена конкуренцията.
· Определете списък с ключови думи, за които вашият сайт има шанс да се класира, като балансирате силно конкурентни ключови думи с къса опашка и фокусирани ключови думи с ниска конкуренция с дълги опашки.
· Класифицирайте намерението за търсене и подравнете различните намерения към различните етапи във фунията за продажби.
· Изберете селекция от термини от списъка си с ключови думи и създайте съдържание (например целеви страници или публикации в блога), което отговаря на въпроси на търсещите около тези термини.
Този основен скелет е в основата на всички успешни стратегии за ключови думи; в рамките на основния контур има цял свят от подходи и тактики.