Българско мобилно приложение спечели второ място в най-големия конкурс за стартъпи в областта на туризма

 

БЪЛГАРСКО МОБИЛНО ПРИЛОЖЕНИЕ СПЕЧЕЛИ ВТОРО МЯСТО В НАЙ-ГОЛЕМИЯ КОНКУРС ЗА СТАРТЪПИ В ОБЛАСТТА НА ТУРИЗМА

Българската компания 15toGO спечели престижното второ място в първата надпревара за стартъпи TravelForward. Тя беше част от World Travel Market – водещото B2B събитие за туризъм в света, което се провежда в Лондон и е посещавано от над 60 хиляди души годишно.

Конкурсът е спонсориран от Amadeus и неговата цел е да представи най-иновативните стартъпи в туристическия бранш. Георги Златков, съосновател и главен стратегически директор на 15toGO, имаше 6 минути да представи проекта пред високопоставено жури и да гo убеди, че приложението е следващата голяма стъпка за груповите пътувания.

Забележителното признание спомага на компанията да докаже многобройните качества на продукта, който тя развива от над 8 месеца, и засили интереса на няколко туристически гиганта към него.

Идеята е на двама заклети пътешественици – Петър Лозанов и Тодор Геровски, които преди няколко години опитват да организират група за поредното приключение. Въпреки множеството си контакти, двамата срещат трудности да намерят достатъчно приятели за плаване с яхти в Гърция. Това ги кара да осъзнаят, че различните интереси, липсата на свободно време и бюджетът за пътешествия ограничават кръга от възможности за намиране на съмишленици, с които да споделят пътуването си.

Във 15toGO всичко започва с намирането и свързването на хора с общи интереси, сходства в желанията да посетят дадена дестинация или във вече посетените държави. Когато потребителите използват бутона Travel with Me (Пътувай с мен), те предлагат „приятелство с цел пътуване“, като в платформата за това се използва изразът travelship (от англ. travel – пътувам, и friendship – приятелство). Колкото повече хора приемат поканите, толкова по-голяма мрежа от пътешественици създава съответният потребител. Щом членовете на неговата мрежа резервират или маркират дадено пътуване като желано, той получава известие за това и може да се присъедини към тях.

Името на приложението – 15toGO – ясно изразява идеята на проекта: платформата предоставя възможността за crowdsourcing при груповото пътуване. Това означава, че ако потребителят е сред първите 15 пътешественици, направили резервация за дадена оферта, той би могъл да получи паричен бонус при постигането на повече от 15 резервации за същата оферта. Така за първите, закупили дадено преживяване, ще съществува възможността да платят по-малко, а дори и да пътуват безплатно.

Апликацията 15toGO вече е достъпна в Apple App Store и Android Play Store. Можете да я изтеглите и да я тествате безплатно още днес:

https://play.google.com/store/apps/details?id=app.com.togo

https://itunes.apple.com/us/app/15togo-match-book-travel/id1439067077


SEO оптимизация

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *