Статистиката сочи бум на продажбите на чанти

Добра новина за всеки, който някога се е чувствал виновен, след като похарчи еквивалента на месечния си наем за нова чанта. Очевидно по света се харчи все повече и повече за тези аксесоари.

Това показва и статистика сред американските граждани. По последни данни, продажбите на чанти в САЩ вече надскочиха огромното число от 11,5 милиарда долара.

Но докато това може да звучи така, сякаш хората са безотговорни, изследванията показват, че нашите пазарни навици също се променят драстично. Така например, жените разглеждат чанти онлайн доста по-дълго, преди да се решат да направят покупка.


Любопитни факти

Статистиката всъщност показва, че 40% от 18-34-годишните започват да мислят за покупката на следващата си чанта повече от месец предварително. Това твърди скорошното проучване на NPD Group и Stylitics.

„Всеки клиент започва с търсенето на конкретни атрибути на продукта, а не марка, когато търси следващата си чанта“, обяснява съоснователят и главният изпълнителен директор на Stylitics. „И инвестира повече време и изследвания в покупката си, отколкото очакват търговците“.


Да си купиш чанта… като да си купиш кола?

Той сравнява този процес с този на закупуване на кола, като повече от шест от десет купувачи се насочват онлайн, за да извършат задълбочени проучвания, преди да кликнат върху изкусителния бутон „Купи сега“.

Това не само им позволява да проверят подробностите за размера и изработката, но също така означава да избегнат опашките във физическите магазини и дългото консултиране с продавач-консултанти.


Свърши ли времето на марките?

Според специалистите, съвременните купувачи са значително по-малко омагьосани от конкретни марки и лога, както беше навремето. Вместо това, сега те се съсредоточават върху стил, удобство и качество.

Проучването показа също, че жените на възраст между 18-45 години притежават средно 13 чанти от седем различни марки.

Маршъл Коен, главен анализатор в NPD Group, добави, че „сложната природа“ на съвременния избор за купуване на чанта на потребителите означава, че е по-важно от всякога марките да разбират нуждите на клиента.

“Чантата се превърна в подпис, в изражение на собствената, неповторима идентичност“, обяснява той. „Търговците на дребно трябва да знаят това и да предлагат на купувачите продукти, които ще ги накарат да се чувстват истински добре в собствената си кожа“.


Изводи

Притежанието на красива и практична чанта се превръща във все по-важен фактор за цялостния ни външен вид. Фактът, че потребителите стават все по-внимателни и дори претенциозни при избора на следващия си аксесоар идва да покаже, че навиците и вкусът за пазаруване са драстично променени спрямо това, което наблюдавахме преди няколко години.

Времената са вече други и ние не робуваме на марката, логото и високата цена. Напротив, водещ критерий е комфортът. Ето защо е необходимо да се доверяваме на магазини за чанти онлайн или физически обекти, които имат отношение към нашите нужди и желания и се стараят да ги удовлетворят.

Не се страхувайте да търсите дълго и да провеждате добре информирано проучване за всичко онова, което е най-подходящо за вас. Търсете, питайте, разглеждайте, представяйте си, пробвайте. Доставяйте си само най-доброто, просто защото го заслужавате – да, заслужавате да носите най-стилната и удобна дамска чанта, която може да съществува!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *