Популярният онлайн магазин eMAG.bg се подготвя за очаквания голям интерес към ежегодното събитие Black Friday, което през 2017-а ще се състои на 24-ти ноември. На страстта си към пазаруването, най-нетърпеливите ще могат да се отдадат още в ранните сутрешни часове, когато клиентите на eMAG ще могат да се запознаят с хилядите избрани оферти.

Ако се върнем към същия ден през 2016 ще видим, че  на Black Friday  са били реализирани стотици хиляди продажби на продукти – от лична козметика до сглобяеми къщи. Денят със специални цени тогава е привлякъл близо 1.640 млн. посещения на сайта eMAG.bg, като страниците са били разгледани общо 35 млн. пъти. В резултат са реализирани продажби за близо 27,7 млн. лв. под формата на повече от 230 000 продукта, което е ръст със 17% като сума и 30% като брой спрямо 2015 г.

Списъкът на най-популярните категории за пазаруване през миналата година се оглавява от продуктите за дома и декорация, следвани от малките домашни електроуреди и продуктите за лична грижа и красота.

Все повече потребители използват мобилните си устройства за достъп до eMAG.bg, като още по време на миналия Black Friday те са представлявали 52.8% от всички потребители на сайта. Очакванията на eMAG са, че тази тенденция,  затвърдила се и през изминалите месеци на 2017г., ще се запази, и много хора ще се възползват от възможността да прегледат офертите, независимо от местонахождението си по време на треската за пазаруване на 24-ти ноември. По традиция eMAG ще обяви някои от предложенията си за Black Friday предварително.

 

 „Целият екип на онлайн магазина работи още от лятото по подготовката на eMAG Black Friday. Нашата цел винаги е  да предложим много и интересни продукти на потребителите си, но и всеки път да подобряваме преживяването от пазаруването в този единствен ден от годината. Успяхме да наложим eMAG Black Friday в съзнанието на българските потребители и този ден вече е символ на изгодните онлайн покупки. Главната ни цел е да разширим максимално портфолиото от предлагани продукти. Надяваме се за това да допринесат и предложенията, с които ще се включват и някои от нашите Marketplace партньори, каза Стефана Здравкова, директор на eMAG.bg.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *