5-те задължителни инструмента, които трябва да притежавате

Всеки управител на малък бизнес влиза в няколко различни роли през работния ден – представител, продавач, клиентски помощник, счетоводител, маркетинг специалист. Всичко това със сигурност е доста изтощително.

Има някои инструменти, които значително могат да облекчат работата ви и да спрат цялата тази лудост. Има си уеб помощник за всяка роля, в която се вживявате, като работата до голяма степен се автоматизира и оптимизира.

Ето пет от тях, които със сигурност ще са ви от полза:

  1. Wave

Това е счетоводен софтуер, специално адаптиран за малък бизнес. Използващите го компании наброяват над 1 милиард.

Комбинацията от инструменти в него помага на мениджърите лесно да управляват своите финанси, да разглеждат счетоводните си сметки, да анализират приходите и разходите си, да следят плащанията по фактури и много други неща. Две са особено добрите черти на Wave. Първо, не е нужно да въвеждате ръчно почти нищо – трябва само да го свържете с банковата си сметка или PayPal акаунта си. И второ, инструментът е напълно безплатен за дребни предприемачи и бизнеси с персонал под 10 души.

  1. Keyword.io

Проучването и анализът на ключови думи са фундаментална част от стратегията на всеки SEO оптимизатор. Keyword.io е идеалният инструмент за малкия бизнес да бъде забелязан високо в търсещите машини и мрежите за продажби.

Чрез въвеждането на само една ключова дума приложението показва огромно разнообразие от подобни предложения и синоними. Така откривате идеалните фрази, с чиято помощ да достигнете по-близо до клиентите.

Приложението има лимитирана безплатна версия, а платената струва между 29 и 49 долара на месец.

  1. Siteliner

Щом проучвате ключови думи, значи се стремите да се издигнете високо в търсещите машини. А средствата за тази цел далеч не се изчерпват само с това.

Чрез инструмент като Siteliner ще идентифицирате всички проблеми, които спъват сайта ви в търсачките и ще получите начини за тяхното разрешаване. Трябва само да въведете url адреса си и ще получите данни за счупени линкове, дублирано съдържание, средна скорост на зареждане и друга информация.

Приложението има безплатна и платена версия, като повечето малки сайтове и бизнеси биха могли да получат достатъчно информация, без да закупуват платения инструмент.

  1. Insightly

Всеки бизнес се нуждае от качествен софтуер за управление на отношенията с клиенти и бизнес проектите. Insightly е идеалният инструмент за тази цел, с чиято помощ можете да управлявате профилите си в социалните мрежи, да контактувате с клиенти, да изградите имейл маркетинг, да оптимизирате бизнес процесите си и още много неща.

Insightly има безплатна версия, но с ограничени възможности. Цената на платената е между 12 и 99 долара на месец.

  1. RescueTime

Всеки собственик на малък бизнес не усеща кога се изнизва денят, докато се занимава с всичко, което е необходимо да се свърши. RescueTime ви помага да управлявате времето си по-ефективно и да го разпределяте между важните задачи.

Приложението измерва времето, прекарано в различни уебсайтове и приложение, и така можете да анализирате с какво се занимавате твърде много, без да е напълно необходимо. Ще видите и колко време губите в безсмислено сърфиране в социалните мрежи, например. Инструментът предлага ежеседмични доклади и препоръки за оптимизиране на работните часове.

И това приложение има безплатна и платена версия, която струва 9 долара на месец.

Ако търсите помощ или имате нужда от доверен партньор – PromoPointbg.com е фирма, която ще ви помогне винаги. Изпратете запитването си още днес и получете сигурна възвръщаемост на вложените инвестиции!

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *