Остана малко повече от седмица до началото на Telerik Digital Academy. В първото обучение на инициативата – интегриран курс по дигитален маркетинг в сътрудничество с Google – ще се включат 50 нови курсисти и 10 компании. Курсистите вече са разпределени в екипи и на специална въведителна среща се запознаха с компаниите, с които ще работят през следващите два месеца.
Целта на Telerik Digital Academy е да подготви специалисти с пълния набор от умения по дигитален маркетинг и да допринесе за развитието на индустрията в България. Участниците ще работят по реални кампании в екипи в общо 10 компании – BG Menu, REMIX, Melissa Climate, Metrilo, Imagga, Majio, Perpetto, NetInfo, TaxiMe и FindmeCure. Компаниите са подбрани според формата, целта и съдържанието на обучението. Разпределението на курсистите в екипи също не е случайно – за максимална ефективност всеки екип включва двама курсисти с поне три години опит в маркетинг индустрията и трима с под две години опит.
Лектори и ментори в Telerik Digital Academy ще бъдат водещи специалисти от Google, Progress и маркетинг индустрията в България:
– Гьоц Трилхаас, мениджър „Нови пазари“ за държавите от Централна и Източна Европа, Google
– Мелиса Пълс, главeн маркетинг директор, Progress
– Мариуш Гасиевски, ръководител „Performance Sales Activation” за Централна и Източна Европа, Google
– Том Бергер, вицепрезидент „Дигитален маркетинг“, Progress
– Парис Чайлдрес, мениджър „Бизнес развитие“ за България, Google
– Евлоги Христов, трейнър, Progress
– Станя Георгиева, group retail marketing manager CPD, L’ORÉAL
– Надежда Добрева, маркетинг консултант и трейнър на свободна практика