Нова ERP система заработи във водеща българска компания за ветеринарно-медицински продукти

Българската търговска компания “Възраждане-Касис” успешно внедри ERP системата Dynamics 365 Business Central. Повече от 30 години фирмата търгува с ветеринарно-медицински продукти, храни и аксесоари за домашни любимци, както и инструменти и консумативи за ветеринарната и хуманната медицина, като осъществява своята дейност чрез четири логистични бази в София, Варна, Стара Загора и Ловеч.

Новата софтуерна система бележи важна стъпка в дигиталната трансформация на компанията. “Внедряването на Dynamics 365 Business Central значително подобрява управлението на склада, оптимизира поръчките към доставчици и осигурява разнообразие от справки, подпомагащи оперативната и стратегическата работа на компанията. “Възраждане-Касис” вече разполага с модерна ERP система, която отговаря на динамиката на бизнеса, повишава ефективността на екипите и създава нови възможности за растеж” – посочва Александър Хаджидимитров, Ръководител отдел Консултанти в българската софтуерна компания Тим ВИЖЪН България, която е осъществила внедряването на новата система.

Обхват на проекта

В рамките на проекта са обхванати всички ключови направления в работата на компанията като управление на Счетоводство и финанси, Покупки, Продажби и Склад. В стандартната функционалност на ERP системата са направени редица модификации, за да отговори тя на специфичните потребности и бизнес процеси във „Възраждане-Касис“ и да се превърне в истинско корпоративно решение.

Dynamics 365 Business Central позволява на ръководството на компанията да проследява в реално време ключови финансови параметри и цялостното състояние на бизнеса, а на екипа стриктно да следи заявки и срокове на доставка, партиди, срокове на годност и идентификационни кодове на предлаганите продукти и артикули. Същевременно системата улеснява дефинирането на различни разфасовки и мерни единици, както и изисквания към различните видове артикули.

Оптимизация на търговските процеси

Улеснение за търговските екипи на компанията са възможностите за резервиране на артикули, поддържане на различни ценови листи и листи с отстъпки по артикули и клиенти, автоматизирано разпределение на поръчките по търговци и проследяване на тяхното изпълнение и други. ERP системата позволява зониране и изпълнение на поръчките за дадена територия от конкретни логистични бази и търговци. Те от своя страна могат да използват мобилни устройства, за да проследяват информация за обектите, с които работят в дадената територия и артикулите, с които търгуват. Това подпомага продажбите, подобрява комуникацията с клиентите и повишава тяхната удовлетвореност.

Управление на взаимоотношенията с клиенти и партньори

Системата подпомага цялостното управление на комуникацията с клиенти, включително чрез задаване и проследяване на цели за всеки клиент, обекти на клиента, приложими кредитни лимити и други. Тя също така оптимизира управлението на складовите операции и поръчките към доставчици чрез ясна видимост на наличности, липси и артикули с критични количества.

Не на последно място, внедрената ERP система обхваща изцяло и оптимизира всички ключови дейности, свързани със счетоводството и управлението на  финансите на компанията, съдейства за постигане на по-висока събираемост на вземанията и осигурява разнообразие от справки, подпомагащи текущата работа и вземането на управленски решения на оперативно и стратегическо ниво.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *