Нотос България и Сирма си сътрудничат за внедряване на платформа за обединени продажби
Нотос България е избрала Сирма за проекта, който е част от нейната цялостна стратегия за дигитална трансформация. Той включва изкуствен интелект, прогнозни анализи и чатбот приложения
Компанията за бизнес и софтуерни консултации за ритейл индустрията Sirma CI, която е част от Сирма Груп Холдинг АД, си партнира с Нотос България за изграждането на дигитална платформа за дистрибуция като част от плана на дружеството за разширяване на бизнеса през 2021 година.
Днес глобалните тенденции в ритейл сегмента отчитат рязък скок на електронната търговия, който се ускорява от наложените от правителствата по света ограничения, както и от променящите се нагласи за пазаруване.
Новата платформа за обединени продажби не само ще засили онлайн продажбите, а ще подобри и комуникацията посредством множество различни канали, докато компанията предоставя по-добро потребителско изживяване. Решенията на Sirma CI помагат на ритейлърите да предприемат цялостна дигитална трансформация, внедрявайки първокласен софтуер, подобрен с функционалности на изкуствен интелект, прогнозни анализи и чатботове, изграден около базовата платформа Loyax.
Платформата позволява събирането и анализа на информация за цялостните търговски процеси и потребителското поведение. Тя предоставя също аналитични и комуникационни инструменти за увеличаване на приходите, изграждайки задълбочени и по-продуктивни взаимоотношения. Крайната цел е да се използват по-добре наличните данни чрез функционалности за анализ на потребителите, създавайки изводи, модели и анализи, както и да се монетизират цялостните инвестиции на ритейл компаниите.
“За нас изборът на технологичен партньор беше критична стъпка в процеса на оценяване, защото изискваше познания в областта на ритейл бизнеса и потребителското поведение, отлично разбиране на динамиката на този сектор, както и бърза реакция на това, от което имаме нужда. Пускайки нашата дигитална ритейл платформа очакваме да постигнем над 25 – 30% ръст в приходите, подобрявайки сегашните обеми на продажби на продукти за красота в магазините ни. Пандемията от COVID 19 принуди всички играчи на пазара да преосмислят и променят своите стратегии за маркетинг и продажби. Но ние сме твърдо решени да отговорим бързо на нуждите на нашите клиенти, предлагайки несравнимо потребителско удовлетворение“ - коментира Огнян Младенов, изпълнителен генерален директор на Нотос България.
“Радостни сме, че сме избрани от Нотос България като доверен технологичен партньор при тяхното пътуване за дигитална трансформация. С над десет годишна международна експертиза в ритейл бизнеса Сирма има както способностите, така и познанието да подкрепи ритейл веригите да продължат своето развитие в турболентни времена като пандемията от COVID 19” - добави Богомил Илиев, главен изпълнителен директор на Sirma CI, част от Сирма Груп Холдинг АД.
Още: Сирма, изкуствен интелект, Нотос България, продажби,
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms