Български стартъп стана партньор на aмериканска компания за музика
Младата българска компания Flipps, която предлага патентована услуга за консумация на съдържание през мобилния телефон, бързо се разраства. Наскоро компанията обяви партньорство с американската Rhapsody International, една от компаниите, които предлагат достъп до слушане на над 32 млн.песни, в реално време онлайн, и избор на различни радиостанции без реклами, срещу месечен абонамент.
По този начин Flipps разширява библиотеката си от съдържание, която вече надхвърля 100 канала. Компанията разработва мобилно приложение, което позволява на потребителите да възпроизведат всичко от екрана на "умното" си мобилно устройство, директно на "умния" си телевизор, след свързване към на една и съща безжична мрежа. Услугата се използва вече от над десет милиона потребителя, поясняват от Flipps в свое официално съобщение.
Партньорството със Rhapsody идва скоро, след като Flipps привлече поредната порция инвестиция от 2.42 млн.долара от група институционални и индивидуални инвеститори. Свежият ресурс е осигурен от дин от водещите рискови инвестиционни фондове в Европа Earlybird, както и от един от легенедарните предриемачи на Силициевата долина Тим Дрейпър.
Още: Flipps, музика, партньорство
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms