Парламентът обсъжда намаляване на звука на телевизионните и радио реклами
Увеличаването на звука на телевизионните и радио реклами само по себе си не е много умно решение, защото заради него повечето зрители вече са свикнали да намаляват докрай телевизора, когато започнат рекламите.
Съвсем скоро обаче то може да стане и незаконно. В Народното събрание е внесено предложение за промяна на Закона за защита на потребителите, което ще забрани по-високия звук на рекламните блокове по електронните медии. В момента те са до два пъти по-силни от останалите предавания и филмите.
Със същите изменения, ще бъде променена и практиката за преподписване на договори с телекомуникационни оператори, като след приключването на срока, те ще стават безсрочни и всеки абонат ще може да ги прекрати с едномесечно предизвестие.
Още: телевизия, реклама, маркетинг, телевизионна реклама, защита на потребителите
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms