Създадоха билборди, изпускащи аромат
Огромният брой рекламни послания, които ни бомбардират ежедневно на улицата, по телевизията, радиото и интернет, са довели до привикване на нашите уши и очи с рекламните послания. Именно това е мотивирало група японски маркетолози, да се опитат да се доберат до носовете на потребителите.
Изследователи от Токийския университет представика на конференция в Япония концепцията "ароклама" (smell-vertising). Става въпрос за специални билборди, които изпускат аромат, увеличавайки по този начин вероятността, потребителите да обърнат внимание на рекламното послание.
Всъщност идеята далеч не е нова и до сега е имала няколко превъплъщения в САЩ и други страни по света - основно в сферата на парфюмерийната и хранително - вкусовата индустрия. До сега обаче не е ясно, каква е възвръщаемостта от този тип реклама.
Още: smell vertising, advertising, marketing, реклама, ароклама, маркетинг, технологии, нови пазари
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms