Facebook въведе нов вид таргетиране на рекламите
Facebook пусна нов тип рекламно таргетиране в мобилната версия на своята социална мрежа. Рекламата вече ще може да се обвързва и с мобилните приложения, които съответният потребител си е инсталирал на своя телефон чрез приложението Facebook.
Новата рекламна услуга ще отчита не само Facebook приложенията към мобилната версия на социалната мрежа, а и всички сайтове и услуги, с които тя е интегрирана, включително Amazon.com, LinkedIn и Yelp.
Новият тип таргетиране ще заработи от август 2012 г. Очаква се то да разшири възможностите на Facebook да монетизира своята мобилна версия. Към момента броят на потребителите, използващи социалната мрежа през своите телефони и таблети, нараства непрекъснато, но реално тя губи от това, защото печели много по-малко от рекламите в тази среда.
Още: facebook, smartphone, реклама, мобилна реклама, социална мрежа, смартфон, мобилни приложения, бизнес с приложения, технологии
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms