Фримиум моделът се налага като предпочитан начин за монетизиране на приложения
Фримиум (freemium) моделът на заплащане се налага като водеща концепция за монетизиране на мобилни приложения в света. Според проучване на IHS Screen Digest, този бизнес модел ще генерира 64% от всички приходи в сектора на мобилните приложения до 2015 г., което означава около 5.6 млрд. щ. долара.
За незапознатите, фримиум моделът дава на потребителите безплатен достъп до приложението, като им предлага да си платят, за да използват различни допълнителни функции или съдържание. Този метод, популярен най-вече при мобилните и социални игри, се наложи през последните години като алтернатива на традиционните бизнес модели - заплащане за лиценз, за абонамент, както и интегрирането на платени реклами в приложението.
Фримиум моделът ще се налага все повече в бъдеще, поради усещането, че потребителят плаща само, ако наистина поиска да го направи, а използва базовата функционалност на мобилното приложение, дори и да не плати нито цент. Предвид, че през 2011 г. 96% от всички свалени мобилни приложения са били безплатни, не е чудно, че анализаторите предричат блестящо бъдеще на този метод.
Още: мобилни приложения, бизнес с приложения, технологии, мобилни игри, софтуер, смартфон, комуникации, mobile apps, smartphone, software
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms