Google, Facebook и Twitter се обединяват срещу незаконната реклама
Интернет корпорациите Google, Facebook, Twitter, AOL и iab се включиха в Ads Integrity Alliance - международен съюз за борба с незаконната и недостоверна реклама. Той е създаден от нестопанската организация StopBadware, която се бори с вредното явление.
Ads Integrity Alliance се знаимава със създаване и развитие на препоръки за онлайн услугите, интернет и телеком операторите, както и софтуерните разработчици. Освен това неговите членове ще си обменят актуална информация за случващото се в сферата на незаконната реклама.
Според Ерик Дейвис, мениджър по глобалната публична политика на Google, поддръжката на подобно обединение е необходима, поради бързия ръст на интернет пазара и неговите възможности. Самата Google често става жертва на недобросъвестна реклама, публикувана в AdWords. През миналата година например компанията е заплатила 500 млн. щ. долара заради недостоверни рекламни съобщения на мрежа от аптеки.
Сред инициативите на компанията е и програмата Trustes Stores (Проверени магазини), чиито тестове ще стартират през есента. Всички онлайн бизнес компании ще могат да се включат в програмата, предоставяйки на Google данни за себе си.
Още: ads integrity, google, facebook, twitter, aol, stopbadware, реклама, онлайн реклама, advertising, маркетинг
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms