През 2011 г. светът е изхарчил 5.3 млрд. долара за мобилна реклама
През 2011 г. в целия свят са изхарчени общо 5.3 млрд. долара за мобилна реклама, включително такава в мобилните търсачки, дисплейна реклама и кратки съобщения. Това става ясно от ново проучване на Interactive Advertorial Bureau.
Лидер с 1.916 млрд. щ. долара или 35.9% от този пазар е Азиатско - тихоокеанският регион, следван от Северна Америка, която е изхарчила общо 1.677 млрд. щ. долара (31.4%). Европа е на трето място с 1.38 млрд. щ. долара, а на последните две места са Латинска Америка със 188 млн. щ. долара и Близкия Изток и Африка със 172 млн. щ. долара.
Още: мобилна реклама, мобилни приложения, бизнес с приложения, технологии, реклама, маркетинг, смартфон, мобилен телефон, mobile apps, mobile advertising
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms