Foursquare пуска реклами от юни месец
Мобилната позиционираща услуга Foursquare обяви, че ще пусне платформа за интеграция на рекламни съобщения през юни. Това ще позволи на потребителите, когато зададат своето местоположенеи в системата, да виждат спонсорирани предложения в близост до себе си.
Освен това рекламите ще бъда таргетирани и според досегашните чекин - резултати на съответния потребител, т.е. - ще зависят от обектите, които той предпочита да посещава. Според данни на Foursquare, към момента 750 000 компании по света използват платформата, за да взаимодействат със своите клиенти.
Интерфейсът на новата система за реклама ще включва възможности, рекламодателят сам да управлява своето присъствие, да привлича нови клиенти, както и да запазва най-лоялните сред тях. До сега Foursquare си е пускал съвместни рекламни проекти с компании като American Express, Pepsi, H&M и др.
Още: foursquare, мобилни приложения, бизнес с приложения, мобилна реклама, реклама, технологии, смартфон, мобилен телефон, позициониране, lbs, location based services, advertising
-
Събития
Русенски младежи ще се докоснат до програмирането и блокчейн технологиите
Успешни професионалисти ще запознаят тийнейджърите с дигиталните технологии и с възможностите за кариера в сектора
-
Интервю
NFT e липсващият елемент в дигиталното изкуство (интервю)
Интервю с Калоян Тошев MZK, първия български артист с успешна NFT кампания
Анкета на деня
Доволни ли сте от стартъп финансирането по JEREMIE?
Производство и ремонт на авторадиатори Сливен
efbet
кърти чисти извозва софия
кърти чисти извозва
Онлайн казино Palms